המדריך לעסק חדש 

ברכות על הצטרפותך למשרדנו

המדריך ינחה אותך בשלבך הראשוניים כעוסק ולקוח במשרד. 
אנא קרא מדריך זה כהכנה לפגישה איתנו , וודאי כי בעקובתיו יעלו שאלות נוספות אשר נשמח לענות עליהן. אנו עושים את כל המאמצים לספק לך את השירות הטוב ביותר. על מנת שנוכל לעשות זאת עליף לשתף פעולה ולפעול על פי הנחיות משרדינו. 

שלב ראשון - פתיחת התיקים ברשויות המס
פתיחת התיקים ברשויות המס הינם תהליך המצריך מספר מסמכים אישיים שלך - לפירוט דרישת חומר לחץ כאן!

לאחר שקבלנו את החומרים שלך נוכל לפתוח לך תיק ברשויות המס וזאת ללא עלות. עליך להחליט על מסגרת התאגדות כלומר: עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ. ישנם סוגי עסקים שאינם יכולים להתאגד כעוסק פטור - לפירוט לחץ כאן!

שלב שני - פגישה 
לאחר שנפתח התיק ברשויות המס בהתאם לסוג ההתאגדות שהחלטתה תקבל מאיתנו הדרכה בנושאים הבסיסיים ובדרישות החוק שעליך לעמוד בהן לדוגמא דרישת מס הכנסה - הוראת ניהול ספרים והגשת דוחות. כמו כן ינתנו לך כלים התחלתיים לניהול עסקיך בצורה יעילה ותקינה. אנו רואים בפגישה זאת חשיבות רבה ושלב הכרחי לכל לקוח במשרד.

בפגישה נדון על הנושאים הבאים:

א. כיצד להוציא חשבוניות,קבלה, ומסמכים נוספים
ב. ספרי החשבונות שעליך לנהל לצורך מס הכנסה
ג. ההוצאות מוכרות ולא מוכרות לצרכי העסק
ד. ניכוי מס במקור
ה. ביטוח לאומי

ו. דיווחים ותשלומים לרשויות 

ז. ביטוחים, פנסיות וקרנות

ח. תיאום ציפיות 

תיאום ציפיות
מידי תקופה - בהתאם למה שנקבע עבור עסקיך, עליך להעביר למשרדנו את כל המסמכים של הנהלת החשבונות שלך, זאת לצורך הכנת דווח לרשויות המס.

 

המסמכים הנדרשים:
א. חשבוניות של כל ההכנסות
ב. חשבוניות של כל ההוצאות המוכרות (במידה ויש ספק לצרף אותן)
ג. כל מסמך אחר בעל חשיבות

 

מעסיקי עובדים יעבירו בנוסף:
ד. רשימת מקבלי המשכורות לאחר שכל העובדים מילאו טופס 101 (כרטיס עובד) - להורדת הטופס לחץ כאן!.


חברה בע"מ יעבירו בנוסף:
ה. דפי בנק
ו. פרוט כרטיסי אשראי

את כל המסמכים יש להעביר עד ל 5 של החודש העוקב לתקופת הדיווח.
לדוגמא, עבור דיווח דו חודשי - מרץ אפריל יש להעביר את החומר עד ה 5 למאי.
אנו מאפשרים שלל דרכים לשליחה ואיסוף החומר במספר נקודות בארץ מהצפון ועד המרכז.

סוף שנה
מס הכנסה דורש הגשת דוח שנתי לצורך הכנתו יהיה עליך להעביר למשרדנו אישורים שונים

להורדת פירוט דרישת החומר  - לחץ כאן!

הוראת ניהול ספרים מחייבת אותך על שמירת מסמכים ל 7 שנים או עד שומת מס סופית כמאוחר בניהם.

1. עליך לשמור את כל ספרי החשבונות
2. עליך לשמור דפי בנק שלך ובני משפחתך
3. עליך לשמור נתונים ותנועות על רכישת ומכירת ניירות ערך
4. עליך לשמור על מסמכי רכישה של נכס מהותי
5. עליך לשמור חוזי רכישה ומכירה של מקרקעין ללא הגבלת זמן
6. עליך לשמור כל מסמך בעל חשיבות

 

 נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה

Doron Levin Management Consulting & Audit is an Israeli firm specializing in accountancy, internal and external audit, as well as consultancy services and risk management. The company specializes in providing these services for government offices, institutions, and various companies, including sizeable ones, with manifold financial activities. Founded in 1999, the firm employs a professional staff, which includes accountants, economists, computer specialists and articled clerks. Our experts will help your business to function efficiently, with lasting success and profitability. 

Ramat Gan

Moshe Aviv Tower, 7 Jabotinsky Road, Ramat Gan 5252007, Israel

T +972.3.7518188 | F +972.3.7514031

Kiryat Motzkin

Goshen Street 74 Kiryat Motzkin 2631114 Haifa, Israel

T +972.50.6908008 | M+972.587518111

Bulgaria

Prestige Business Center

bul. “Patriarh Evtimiy” 49, 4th floor, Sofia, Bulgaria

T +359 2 4915900

Social Networks

  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • LinkedIn Social Icon

© 2018 Doron Levin Consulting Auditing Managment